kosmetikamrtvemore

Košík  

(prázdný)

Novinky

Momentálně nejsou žádné novinky

Obchodní podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím (Petr Ladman - DOLPHIN studio, IČ: 11629495, Francouzská 34, 326 00 Plzeň). Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku v internetovém obchodě www.kosmetikamrtvemore.cz, telefonicky +420 602 440 656, e-mailu (kosmetikamrtvemore@dolphin.cz), či písemně na naší adrese.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnosti, barvy a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu. Podmínkou pro naplnění platnosti Vaší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených při registraci a v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

Výrobcem zboží je DAOR Cosmetics Ltd., Izrael, dovozcem a expedicí je Maurea s.r.o.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je na naší straně přijata v okamžiku vašeho potvrzení objednávky, poté nejpozději následující pracovní den bude Vaše zásilka vyexpedována. Před samotnou expedicí zboží, Vás ještě můžeme kontaktovat pro potvrzení objednávky, či pro upřesnění případných detailů. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 1 hodiny zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služeb.

5) BALNÉ, POŠTOVNÉ A ÚHRADA ZBOŽÍ

Objednané zboží lze zaplatit při doručení přepravní službou (na dobírku), bankovním převodem před odesláním zboží, hotově (pouze při osobním převzetí v Plzni), případně po předchozí dohodě fakturou. Objednané zboží vám zašleme přepravní službou na dobírku, nebo si jej můžete osobně převzít v Plzni (místo a čas předání bude telefonicky upřesněn před převzetím). Možnosti a ceny dopravy zboží najdete ZDE.

6) DODACÍ LHŮTA

Všechny produkty, u kterých je aktivní tkačítko "Přidat do košíku" jsou v e-shopu skladem a zboží je běžně doručeno do třech pracovních dnů. Položky, které skladem momentálně nemáme, mají neaktivní tlačítko a nelze je vůbec vložit do košíku. O případné změně dodací lhůty budeme neprodleně kupujícího informovat.

7) ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Plně v souladu se zákonem č. 367/2000 Sb.

Nevyhovuje Vám zboží? To se stává, proto Vám při vrácení zboží do 14 dnů vrátíme peníze nebo vyměníme za jiné zboží dle Vašeho přání. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného.

Podmínky pro vrácení zboží:
- zboží je nutné vrátit do 14 dnů od jeho dodání
- zboží musí být kompletní, nepoužívané a nepoškozené včetně původního obalu (tak aby je bylo možné dále prodávat)
- s dokladem o koupi (faktura)

Zboží zasílejte na naši adresu.

Zboží posílejte doporučeně (NE na dobírku) a pojištěné, protože neručíme za jeho případnou ztrátu a poškození během přepravy k nám. Zboží které bude na naši adresu zasláno na dobírku, bude vráceno zpět odesilateli.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží Vám bude vráceno na Vaše náklady zpět.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Jestliže se u zboží při jeho používání projeví závada, vyřizuje se tento problém v rámci reklamačního řízení.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci emailem (kosmetikamrtvemore@dolphin.cz) či telefonicky (+420 602 440 656)
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu a tel.číslo
4) přiložte také kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (fakturu)

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

Zákony a předpisy:

- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů a Online řešení spotřebitelských sporů

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy kosmetikamrtvemore@dolphin.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

9) NEVYZVEDNUTÁ ZÁSILKA

V případě, že se zásilka vrátí nevyzvednutá zpět, zákazníkovi nezaniká povinnost uhradit náklady spojené s dopravou zboží. Poštou mu bude doručena faktura na úhradu poštovného.

Odeslání objednávky zároveň platí jako podpis kupní smlouvy ze strany kupujícího, dle občanského zákona č. 40/1964 Sb. a dle §588 z kupní smlouvy vznikne prodávajícímu povinnost předmět koupě kupujícímu odevzdat a kupujícímu povinnost předmět koupě převzít a zaplatit za něj prodávajícímu dohodnutou cenu.


HomeHome